Mazda pnie się w górę: 77% wzrostu sprzedaży w 2014 r. i ponad 25 tys. zarejestrowanych samochodów od 2008 r.
- • 7 531 Mazd zarejestrowanych w 2014 r.,
- • Drugi rok z rzędu Mazda osiąga ponad 70-procentowy wzrost sprzedaży,
- • 15. miejsce w rankingu marek w Polsce,
- • Udział w rynku: 2,3% (w 2013 r. – 1,47%),
- • 25 291 zarejestrowanych samochodów od otwarcia polskiego przedstawicielstwa w czerwcu 2008 r.,
- • Sukces modeli SKYACTIV – w 2014 r. 96% sprzedaży.
W 2014 roku sprzedano w Polsce 327 219 nowych samochodów osobowych, co stanowi wzrost o 12,9% w porównaniu do 2013 r.
Ubiegły rok zakończył się dla Mazdy ogromnym sukcesem.
Marka drugi rok z rzędu odnotowała ponad 70-procentowy wzrost sprzedaży
(odpowiednio 76% w 2013 r. i 77% w 2014), z wynikiem 7 531 samochodów w
ubiegłym roku. Dzięki temu Mazda awansowała na 15. pozycję w rankingu
marek w Polsce i uzyskała 2,3% udziału rynkowego.
Od momentu rozpoczęcia działalności w czerwcu 2008 r.
polski oddział Mazdy wydał klientom już 25 291 samochodów. Marka
ugruntowała swoją pozycję na rynku, a największy sukces przyniosły
modele 6. generacji, oparte na technologii SKYACTIV i designie KODO:
Dusza Ruchu. W 2014 r. największą popularnością cieszyła się Mazda3
(2 924 zarejestrowane egzemplarze), zaraz za nią Mazda6 (2 663 szt.) i
CX-5 (1 646 szt.).
Wprowadzenie na rynek Mazdy CX-5 w 2012 r. było
przełomem dla Mazdy na całym świecie. To początek nowego rozdziału
naszej historii, w której zapisują się również kolejne modele SKYACTIV –
Mazda6 i Mazda3. Dzięki nim przyciągnęliśmy nowych klientów, również z
marek segmentu premium, co pozwoliło nam na szybki rozwój. Z
niecierpliwością czekamy na wydarzenia rozpoczętego roku – w 2015
rodzina Mazdy znowu się powiększy. Już wiosną w naszych salonach
zadebiutuje nowa Mazda2 oraz Mazda6 i CX-5 2015. W ofercie mamy też
limitowaną serię największego SUV-a: CX-9. W drugiej połowie roku
wprowadzimy natomiast zupełnie nową Mazdę CX-3 oraz czwartą generację
kultowej Mazdy MX-5. Zapowiada się kolejny udany rok dla Mazdy – podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz